fredag 3 februari 2012

Så mycket bättre.

Nej, jag har svårt med böckerna just nu. Väntar mest på Eld , uppföljaren till Cirkeln och på andra delen i Justin Cronins  vampyrtriologi. Har snart årsdag utan Fejjan. Idag har jag satt på tv:n för första ggn på vääldigt länge. I Gbg har jag inte ens någon, men i Väners blir det inte av att jag tittar. Tycker det är skönare att hänga på nätet och läsa bloggar eller titta på film (olagligt). Och jag upptäckte precis att jag inte direkt har missat något. Herregud så mycket skit! Missförstå mig rätt, jag gillar skit, men tydligen mindre och mindre ju mer jag är utan det. Just nu är det en film med Katie Holmes pre foliehatts-Tompa... Hur känner ni?

1 kommentar:

  1. Jag brukar få den här frågan: "Såg du det och det igår? (underförstått: på tv alltså). Svarar då: "Jag har inte tv, så nej."
    "Har du inte tv?!"
    "Nej."
    "...Men gud så skönt egentligen."
    "Tja..."
    "Ja, vi tittar ju väldigt lite på tv faktiskt. Det är nån gång då och då bara. Men det vore ju rätt skönt att slippa faktiskt."
    "..."

    SvaraRadera