fredag 12 augusti 2011

Naturbarn

WOW rullar in. Jag vill rulla ut. Eller ta min skitkamera och göra en homogen version av Fresh Fruits fylld av monokroma hipsteroutfits. Jag ångrar varje år att jag inte har biljett. Inte på grund av alla band eller outfits, utan för själva lyxen med att gå på festival i sin egen trädgård. Och för att känna att man är del av spektaklet, istället för att känna sig utanför. Tänker att nästa år så, ska jag oxå stå där i några platåskor och vara gladsvår. Hoppas det är fler intressanta band då bara.

Jag tar seden hit de kommer.

1 kommentar:

  1. Festivalen är alltid bäst i backspegeln. Eller från andra sidan kravallstaketet. jag tänker också så, samma år. Och när biljetterna släpps så är det ba NÄH. Örka.

    Men sen hör man att båda brorsorna ska sno en bil och bränna ner efter jobbet på fre em, och DÅ. Svider det lite.

    SvaraRadera