torsdag 29 september 2011

Sen Franco dog. Det är hur länge jag har försökt få min gode far att sluta köpa kvällstidningarna. Jag försöker förtvålat att inte bry mig men så ligger den där på köksbordet och skriker åt mig. Slår man upp ordet antinyhet i en ordlista så får man nedanstående bild bredvid. Och här snackar vi plural. Nu tycker kanske jag att det här med bergras över bilvägar är lite viktigare än att Ann-Britt 44, numera fantiserar om att bli tagen bakifrån över köksön istället för över torktumlaren i grovköket, men vi prioriterar ju olika. Om Ann-Britt aldrig kör/åker på E6, är det ju såklart viktigare för henne att hitta fräscha sätt att hjälpa O på traven vid könsumgänge med Kjell. Annars kanske han känner sig otillräcklig och ger sig ut på den där vägsnutten för att gasa av sig den värsta frustrationen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar