söndag 4 december 2011

Svälj huvudet och byt kropp

Funderar ofta på maskeradutstyrslar, jag är duktig på båda sakerna. Men att någon bjuder till sådana tillställningar händer kanske en gång om året och då är det alltid sexig vampyr, eller något med fejkblod som förväntas. Lite uttjatat om ni frågar mig, och nuförtiden ser ju vampyrer ut som vanligt folk. Helt ordinär höstglåmighet, helt enkelt. Hade det varit maskerad nästa helg hade jag gått som en av mina tre lookalikes. Tyvärr saknar förvånansvärt många alla dessa popkulturreferenser, hur råder man bot på det? Tvångsvisning av film?

Siggan. Jag var iofs Ripley en Halloween, ingen fattade grejen...

Janne i Barcelonafrippa. Har nästan exakt samma profil.

Ung i Bladspringaren. 

Man får nästan inte vara såhär snygg. Bara på Polaroid då.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Bild nr. 1 o 3 är sååå jäääävla äckligt du!

    SvaraRadera