fredag 9 december 2011

The Phantom Of The Opera

Funderar på att ta steget ut ur anonymiteten. Gå till livesändning. Men jag är rädd. Mest rädd är jag för att jag ska få fler läsare, att mina elever ska hitta hit av en slump, att jag ska få bittra människors ögon på mig. Bittra människor utan liv som ska veta vem jag är, peta och döma ut. För jag vet ju att de finns därute, ser vad de skriver varje dag. Samtidigt gillar jag utmaningen med att visa mitt ansikte för Nätet. Kanske blir det lättare att knyta kontakter, hitta vägar in i och bort från. Min lilla skara, vad tror ni? Är jag redo att ta steget från orgeln, upp ur källaren, att ta bort masken från ansiktet och bladbitarna från munnen?


1 kommentar:

  1. Computer says yes. Det är inte så farligt faktiskt. Och det är inte så lätt för oönskade läsare att snubbla över dig heller.

    SvaraRadera