fredag 16 december 2011

Galna skattesmitartanten

Förr när jag fortfarande hade tv och ett tidschema som innebar att jag kunde käka långfrukost, då brukade jag titta på Martha Stewart Show. Jag älskar att hata den läbbiga perfektionistan! Så passivt aggressiv, så smygfördömande, så hård och härlig. Har surfat hennes hemsida och hittat massa roligt och helt omöjligt pyssel som jag tänkte sätta tänderna i under mitt jullov. Det är bland annat halsband gjorda av strumpbyxor och studsbollar och halsband gjorda av gamla strassbroscher. Men idag snubblade jag av en slump över det sjukaste pysslet som jag jävlar i min lilla kemilåda aldrig kommer att våga mig på, men om någon annan vill riskera liv och lem för pysselkonsten så väntar jag på en rapport. På med finlirsminen och diskhandskarna! Martha rules!


2 kommentarer: