tisdag 1 mars 2011

Baby got a hand, got a finger on the trigger

Jag vill, jag vill, jag vill.... så fruktansvärt mycket.... Just nu vill jag mest av allt åka till Peace&Love och se Patti Smith, men det finns varken pengar eller tid. Dumfattig, skulle man kunna kalla mig.
Precis nu hör jag henne sjunga Rocknroll Nigger, och hjärtat blir något otyglat som vill att jag ska skita i precis allt och dansa barfota tills världen slutar existera. Ni får gärna kalla mig hippie, det rör mig inte i ryggen. Tyvärr rör det dock Duktiga Flickan i ryggen, så hon petar på sig ballerinaskorna och traskar ner till första bästa bokhandel kl 10 imorgon för att inhandla Just Kids. Dax för lite verklighetsflykt, så kanske Hippien och Duktiga flickan kan inspireras att slå sina hjärnhalvor ihop och bli lite kreativa. Lära sig att älska varandra lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar