tisdag 1 mars 2011

The Rose

Jag är tillbaka i ny tappning. Livet, som vi alla vet, händer och händer och händer. Ibland är Fokus och Inspiration för långt ifrån varandra, och ibland är de som sådana där ihåliga tygkorvar som man kunde köpa i leksaksaffärer förr. Hala små rackare. Och ibland hinner man inte trots att man så förtvålat vill. Nåja, nog med ursäkter eller vad det nu kan kallas, nu tar vi nya tag! Flong ny bloggsida och allt, när man nu inte har råd att klippa sig trots att man har skaffat ett jobb. Det har spirat ett tag under snön, legat och gonat sig och nu jäser det snart över. Lagom till de första plusgraderna har Fokus och Inspiration kastat av sig raggsockar och filtar och satt på kaffet. Och då är jag väl inte den som är den, här ska läsas och tänkas och tyckas. Sen om någon skulle inspireras att läsa och tänka och tycka av mina inlägg vore det ju inte fy skam. Nu ska jag bara komma på lösen till den gamla bloggen så jag kan ha allt på samma ställe... Men sen ska jag fylla på med färskt material. Kanske slänger in någon bild då och då, vore det något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar