onsdag 2 mars 2011

Common people

Ni måste kolla in mina kaviarsidor i Eskapismlistan! Noll text, men åååååååååååå-å-å-åh så många fler visuella gottor! Nu pratar jag om cosmic dust, alltså. Gå vidare till alter egot prismatic effect, ojojojojojojoj.... Det är som all världens smaskigaste desserter tillsammans med skumpa och...och..och. Jamen...bara en översinnlig njutning helt enkelt. Dränkt i lyx är bara förordet. Kollakolla!

Jag slänger in en liten aptitretare inför vad som komma skall, för jag skriver fortfarande på utkastet till nästa inlägg. Vassego!

"Och det vanvettiga var att även om man var skärpt, även om man växte upp med att läsa John Donne och Shaw, även om man pluggade historia eller zoologi eller fysik och drömde om att ägna sitt liv åt karriären och vetenskapen - så hade man ändå huvudet fullt av de sirapssöta drömmar varenda tjej blivit itutad medan hon gick i high school. Det spelade nämligen ingen roll om man hade en IQ på 170 eller 70, man  var lika hjärntvättad ändå. Det var bara ytan som var annorlunda och snacket som var lite mer sofistikerat. Längst inne längstade man efter att bli förintad av kärlek, att känna marken försvinna under fötterna, att bli uppfylld av en jättestor kuk som sprutade sperma, sirap, sammet och, naturligtvis, pengar."

Ah? Ah? Det kommer mera, mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar